گیفت کارت مایکروسافت، تحویل سریع در کمتر از 1 ساعت کاری، از 5 تا 100 دلار

3f34f2f4f324-min

خرید گیفت کارت مایکروسافت

برای استفاده و خرید نرم افزار و اپلیکیشن از استور مایکروسافت تنها راهی که برای خرید مستقیم پیش روی شماست استفاده از گیفت کارت های مایکروسافت است. با خرید گیفت کارت Microsoft مایکروسافت می توانید انلاین از فروشگاه مایکروسافت ، ویندوز و ایکس باکس با استفاده از کد دیجیتالی خریداری شده که همان کد گیفت کارت شماست خریدهای خود را انجام دهید.
بهتر است بدانید کدهای مایکروسافت ارائه شده از سمت این شرکت دارای تاریخ انقضا نمی باشند اما باید به این نکته توجه داشته باشید که گیفت کارت مایکروسافت برای خرید در فروشگاه انلاین مایکروسافت بوده که با شارژ اکانت خود می توانید از آن استفاده نمایید و برای خرید از فروشگاههای فیزیکی کاربردی ندارد.
با خرید گیفت کارت مایکروسافت می توانید از کد گیفت کارت خود فقط در فروشگاه انلاین مایکروسافت استور، ویندوز ۱۰، ایکس باکس (ایکس باکس ۳۶۰ ، ایکس باکس لایو Xbox Live) خرید کنید. در هنگام شارژ اکانت یا حساب مایکروسافت خود دقت داشته باشید از آی پی غیر ایران استفاده نمایید.

دسترسی نامحدود

دسترسی نامحدود

بدون تاریخ انقضا

استفاده از تمامی امکانات

خرید اپلیکیشن

خیر ، از آنجاییکه گیفت کارت یک محصول مجازی می باشد و در هر لحظه امکان استفاده آن وجود دارد ،پس از تحویل کد امکان استرداد و یا تعویض آن وجود ندارد.

پس از دریافت کد کارت خریداری شده میتوانید آن را در حساب مایکروسافت خود ریدیم کنید و به راحتی از سایت مایکروسافت خرید کنید.

هزینه صدور بر اساس نرخ دلار روز محاسبه میشود. غیر از هزینه دلار، هزینه دیگری شامل کارمزد یا … ندارد.

خرید گیفت کارت مایکروسافت  هیچ کارمزدی نداشته وشما میتوانید این کارت را با کمترین هزینه از فست پیمنت 24 تهیه نمایید.

مشتریان حرفه ایی ما

فست پیمنت 24 آماده دریافت نظرات شما عزیزان بصورت 24 ساعته می باشد