ارسال حواله مانی گرام حتی در ایام تعطیل با کمترین نرخ کارمزد

مانی گرام شرکتی است که درسال ۱۹۴۰ میلادی در امریکا بنیانگذاری شده و هم اکنون پس از شرکت وسترن یونیون دومین شرکت در زمینه جابجایی شتابان پول در سراسر جهان می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در دالاس تگزاس مستقر بوده، در بیش از ۲۰۰ کشور فعالیت داشته و دارای ۳۴۷۰۰۰ نمایندگی در سراسر جهان می باشد. حواله ارزی مانی‌گرام نوعی حواله ی شخص به شخص است.

ارسال حواله مانی گرام از ایران با فست پیمنت 24

ارسال حواله مانی گرام از ایران به این سادگی اتفاق نمی افتد چون نمایندگی مانی گرام در ایران وجود ندارد، اما فست پیمنت 24 خدمات ارسال حواله مانیگرام را برای شهروندان ایرانی امکان پذیر کرده. همچنین فست پیمنت 24 خرید حواله ارزی مانیگرام را نیز به زودی به لیست خدمات خود اضافه خواهد نمود.
کارمزد حواله مانیگرام به دو عامل مقصد و مبلغ بستگی دارد. یعنی کارمزد مانی گرام بسته به کشور دریافت کننده متفاوت خواهد بود. همچنین با تغییر مبلغ حواله، کارمزد مانیگرام نیز متغییر خواهد بود. این حواله مانند برخی از دیگر انواع حواله ارزی کارمزد نسبتاً بالایی دارد. به همین دلیل توصیه می شود برای ارسال حواله هایی که کارمزد بالا می خورند، از روش های مشابه استفاده کنید. مثلاً کارمزد تراکنش های پی پال یا وب مانی کمتر از حواله مانیگرام خواهد بود.

پردازش سریع

ارز های متنوع

پشتیبانی 24 ساعته

کمترین نرخ کارمزد

به منظور ارائه خدمات بهتر و پیگیری های لازم پیشنهاد میشود قبل از ثبت سفارش در سایت عضو شوید.

در صورتی که مبلغ ارسالی شما زیر 200 دلار یا معادل آن باشد نیاز به تایید هویت نیست.

بعد از تایید و ارسال حواله، شخص دریافت کننده می تواند به شعبه مراجعه کند و حواله را دریافت کند. زمان ارسال حواله کمتر از 10 دقیقه می باشد.

ارسال حواله مانی گرام به این صورت است که شما نام، نام خانوادگی و کشور شخص مورد نظر به همراه مبلغی که نیاز دارید به وی برسانید را به ما میدهید و پس از ارسال حواله رسید آن را از ما دریافت میکنید.

کارمزد مانی گرام بسته به کشور دریافت کننده و مبلغ حواله متفاوت خواهد بود. جهت اطلاع از مبلغ دقیق کارمزد با کارشناسان فست پیمنت 24 تماس بگیرید.

کارمزد ثابتی که توسط فست پیمنت 24 جهت ارسال حواله مانی گرام اخذ می شود به ازای هر 1000 دلار 20 دلار ثابت می باشد.

انواع روش های ارسال حواله مانی گرام

ارسال به کیف پول موبایل

اگر شما می خواهید به فردی در کنیا، تانزانیا، رومانیا، زیمباوره پول انتقال دهید، مانی گرام این نوع انتقال وجه را پیشنهاد می دهد.

ارسال به حساب بانکی

زمانی که شما از این سرویس برای انتقال استفاده کنید مبلغ منتقل شده به حساب بانکی شخص گیرنده شخص گیرنده در کشور مقصد منتقل می شود.

انتقال برای برداشت

زمانی که شما از این سرویس برای انتقال استفاده کنید شخص گیرنده باید به یکی از شعب مانی گرام مراجعه کرده و با ارائه کد انتقال و مشخصات خود میتواند مبلغ منتقل شده را دریافت کند.
150000
ارزهای پرداخت شده
99000
ارزهای نقد شده توسط کاربران
5000
درخواست های انجام شده

مشتریان حرفه ایی ما

فست پیمنت 24 آماده دریافت نظرات شما عزیزان بصورت 24 ساعته می باشد