تمامی خدمات فست پیمنت 24 طبق قوانین وضوابط زیر اجرا میشود و تمامی خدمات ما شامل خرید و فروش ارز و کارت های اعتباری و … با آگاهی شما از موارد زیر و با تایید قوانین و مقررات سایت از جانب شما انجام میپذیرد و علاوه بر مفاد زیر فست پیمنت 24 به عنوان یک سایت ایرانی از قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت میکند.

قوانین کلی فست پیمنت 24

۱- وظیفه دانستن قوانین بر عهده مشتریان گرامی است. از آنجا که قوانین هر بخش بسیار زیاد هستند فست پیمنت ٢٤ از توضیح تمام این قوانین به مشتریان عزیز معذور است. برای پرهیز از هرگونه سوتفاهم بهتر است قبل از درخواست ها حتما آگاهی خود را در رابطه با سرویس درخواستی بالا ببرید و همچنین قوانین هر بخش را به دقت مطالعه کنید.
۲- برگشت پول در سرویس فست پیمنت ٢٤ طی ۱ الی ۳ روز کاری به طول خواهد انجامید. در موارد حاد و فورس ماژور ممکن است این مدت بیشتر شود.
۳- برگشت پول در حالتی که سرویسی انجام نشده باشد کارمزد ندارد. درصورتی که سرویس انجام شده، و پس از آن وجه به حساب مجموعه برگشت شود، تنها وجه برگشت شده به نرخ روز برگشت با مشتری تسویه ریالی میشود.
۴- در مواردی که مشتری به فست پیمنت ٢٤ ریال میپردازد اما سرویسی نمیگیرد. به عنوان مثال فردی درخواست کارت هدیه ۵۰۰ دلاری میکند، اما بلافاصله درخواست میکند که کارت وی صادر نشود. در این حالت وجه مشتری به صورت ریال امانت پیش ماست. اگر نرخ دلار بالاتر رود تاثیری در مبلغی که باید بازپرداخت شود ندارد. به عنوان مثال حتی اگر نرخ دلار ۲ برابر هم شود باز هم مبلغی که به مشتری برمیگردد معادل وجه ریالی است.
همچنین به عنوان مثال اگر مشتری برای کارت فیزیکی مبلغ پیش پرداخت ۲۰۰ دلار پرداخت کرد اما نتوانست کارت خود را دریافت کند، مشتری هنگام برگشت وجه معادل ریالی وجهی که پرداخت کرده را میگیرد.
۵- فست پیمنت ٢٤ با وجهی که مشتری در کیف پول پنل کاربری دارد کار نمیکند، و هیچ سودی به این مبالغ پرداخت نخواهد شد.
۶- فست پیمنت ٢٤ با وجهی که مشتری درکیف پول پنل کاربری دارد، ارز نمیخرد. اگر شما وجهی نزد فست پیمنت ٢٤ دارید این وجه با بالا یا پایین رفتن نرخ ارز، بالا یا پایین نمیرود.
۷-در صورتی که در بخش ثبت نام فست پیمنت ٢٤ شخصی نام شرکت خود را بیان کند فست پیمنت ٢٤ میتواند نام شرکت را در بخش مشتریان ما نشان دهد.
۸- فرض بر این است که شما اطلاعات لازم در مورد استفاده هر سرویس را میدانید، به عنوان مثال اگر از سرویس وسترن یونیون استفاده میکنید فرض بر این است که شما تمامی قوانین این سرویس جهانی را میدانید و مطلع هستید.
۹- لطفا توجه داشته باشید که برگشت پول و یا دلار به حساب های فست پیمنت ٢٤ حتما با هماهنگی قبلی فست پیمنت ٢٤ باشد و به هیج عنوان مبلغ ارزی را بدون هماهنگی به حساب های ما برگشت نزنید.

قوانین احراز هویت

از آنجایی که احراز هویت برای فست پیمنت ٢٤  بسیار مهم است. فست پیمنت ٢٤ همیشه سعی میکند همیشه و از هر جهت هویت کاربران را کنترل کند تا جلوی پرداخت های ناخواسته و نامتعارف را بگیرد. اگر شما از خدمات فست پیمنت ٢٤ استفاده میکند به این معنی است که قوانین احراز هویت فست پیمنت ٢٤ را قبول کرده اید.
۱- فست پیمنت ٢٤ حق خود میداند که از مشتریان مدارک احراز هویت بخواهد.
۲- احراز هویت میتواند با کارت ملی، کارت بانکی، پاسپورت، شناسنامه، قبض های خدماتی، سلفی با کارت بانکی و ملی و یا همه آنها باشد.
۳- برای استفاده از خدمات فست پیمنت ٢٤ علاوه بر موبایل حتما باید به تلفن ثابت نیز دسترسی داشته باشید.
۴- خرید با کارتی که به نام دیگران باشد در پنل فست پیمنت ٢٤ ممنوع است.
۵- در صورتی که فردی پرداختی در سایت فست پیمنت ٢٤ داشته باشد. لزوما باید تمام مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارد هرچند درخواست کنسل سفارش را بدهد.
۶- برگشت پول در هر حالتی به کارتی برمیگردد که با آن پرداخت انجام شده است.
۷- کسی نمیتواند برای فرد دیگر حساب کاربری باز کند. هر فرد باید خود راسا اقدام به ساخت اکانت کند.
۸- کار کردن با اکانت و حساب فرد دیگری خلاف مقررات فست پیمنت ٢٤ است.
۹- در صورتی که سفارشی در بخش رمز ارز و ارزهای دیجیتال ثبت کنید و احراز هویت نکرده باشید، پس از پایان احراز هویت، مبلغ ریالی شما بعد از تکمیل احراز هویت به شما پرداخت می شود.

قوانین کارت مجازی

۱- اطلاعات کارت بین ۱ الی ۳ روز کاری برای شما ارسال میشود. دقت کنید این زمان کاری است و در زمانی که پشتیبانی انلاین نیست امکان صدور کارت فراهم نمیباشد.
۲- به دلیل اینکه رمز و اطلاعات کار نزد شما افشا میشود امکان باز پس گیری کارت ها وجود ندارد.
۳- مبالغی که در انتهای کارتها باقی میماند قابلیت نقد کردن از سمت فست پیمنت ٢٤ را ندارد.
۴- کارت های مجازی قابلیت تمدید و شارژ ندارند.
۵- قبل از خرید کارت های مجازی باید مطمئن شوید که سایتی که از آن میخواهید خرید انجام دهید کارت های مجازی ویزا یا مستر را قبول میکند.
۶- کارت های مجازی از طریق ایمیل برای شما ارسال میشوند. لذا نیاز است تا آدرس فست پیمنت ٢٤ را در لیست سفید ایمیل های خود اضافه کنید تا ایمیل اسپم نشود. همچنین نیاز است تا پوشه اسپم خود را چک کنید.

قوانین وسترن یونیون و مانی گرام

۱- حواله های وسترن یونیون و مانیگرام در صورتی در همانروز ارسال میشوند که تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر سفارش آنها در سیستم ما ثبت و درخواست کننده تایید هویت شود.
۲- ویرایش نام (در حد چند کاراکتر) ممکن است تا ۴ روز کاری طول بکشد و این امر ۲۰ دلار هزینه دارد که در ابتدای درخواست گرفته می شود.
۳- تغییر کلی نام گیرنده و تغییر کشور به منزله کنسلی وسترن یونیون است و مطابق قوانین کنسلی با آن برخورد میشود.
۴- حواله های وسترن یونیون و مانی گرام در روزهای جمعه و شنبه ارسال نمیشوند.
۵- درخواست های کنسلی وسترن یونیون به صورت میانگین ۱۰ روز کاری انجام میشود اما گاها تا ۶۰ روز کاری ممکن است طول بکشد (روزهای کاری وسترن یونیون به صورت معمولی از یکشنبه تا پنج شنبه است).
۶- در صورت درخواست کنسلی کارمزد ارسال کاملا سوخت میشود و ۱۰ دلار نیز از اصل مبلغ کسر میشود. همچنین تسویه ریالی با نرخ خرید حواله ی آن روزی که پول برگشت شده است تسویه خواهد شد. (نرخ خرید حواله)
۷- رسید های وسترن یونیون و مانی گرام ۱ الی ۳ ساعت کاری طول میشکد تا به دست شما برسد. اما گاها ممکن است این روند تا ۱ روز کاری طولانی شود.
۸- در صورتی که درخواست حواله شما در سایت ثبت شود. اما در هنگام ارسال به شعبه وسترن یونیون قیمت دلار بالا یا پایین رود مبلغ اضافه از شما دریافت میشود یا مبلغ به شما برگشت میخورد. به عنوان مثال اگر شما دوشنبه عصر درخواست وسترن یونیون دهید و سه شنبه صبح حواله شما ارسال شود. در صورتی که قیمت دلار از عصر دوشنبه تا صبح سه شنبه نوسان داشته باشد این مبلغ از شما دریافت یا به شما باز میگیردد.
۹- حواله ها از یکی از کشورهای منطقه ارسال میشوند. گیرنده پول به هیچ عنوان نباید موقع برداشت پول اسمی از کشور ایران ببرد وگرنه پول بلاک میشود و درخواست رفع بلاکی ممکن است تا ۶۰ روز کاری طول بکشد. گیرنده به هیچ عنوان نباید موقع دریافت پول اسمی از ایران ببرد.
۱۰ – کشورهای افریقایی مانند نیجریه و کنیا جزئ کشورهایی است که ارسال پول به آنها سخت است و هزینه زیادتری دارد. در صورتی که درخواست شما به کشورهای افریقایی است در نظر داشته باشید که ممکن است اضافه کارمزد از شما دریافت شود.
۱۱- کارمزد تبدیل ارز وسترن یونیون بالاتر از نرخ جهانی است. به عنوان مثال اگر شما در گوگل سرچ کنید ۱۰۰۰ دلار معادل چند بات تایلند میشود گوگل عددی مانند ۳۳۰۰۰ بات را به شما نشان میدهد. اما موقع ارسال از طریق وسترن یونیون، این شبکه خودش مبلغ را تبدیل میکند و ممکن است ۳۰۰۰۰ بات ارسال کند. برای اینکه دقیقا بدانید معادل مبلغ دلاری شما چقدر ارز محلی دریافت میکنید میتوانید قبل از درخواست حواله با کارشناسان ما صحبت کنید و یا خودتان راسا در سایت وسترن یونیون نرخ معادل ارز را حساب کنید.
۱۲- ارائه پاسپورت یا کارت ملی گیرنده در صورتی که شعبه وسترن یونیون درخواست کرد از سمت شما الزامی است. در برخی موارد ممکن است از شما درخواست شود پاسپورت گیرنده یا یک کارت شناسایی از وی ارائه دهید.
۱۳- تطابق دقیق نام گیرنده با نامی که در سایت قرار میدهید بر عهده شماست . لطفا دقت کنید که دقیقا اسم را با همان روش املایی که در کارت شناسایی گیرنده نوشته شده است بنویسید. درصورتی که شخص گیرنده نام میانی یا Middle Name داشت آن را نیز باید در توضیحات بنویسید.
۱۴- در برخی موارد گیرنده در لیست سیاه وسترن یونیون است. در این موارد ممکن است حواله بلاک شود و تا ۶۰ روز کاری طول میکشد تا پول برگردد. در این موارد مطابق قوانین کنسلی با این حواله ها برخورد میشود و کارمزد آن میسوزد و ۱۰ دلار از اصل پول کسر میشود. در نظر داشته باشید وسترن یونیون هیچ مدرک کتبی بابت این کار ارائه نمیکند و صرف حرف و ادعای شعبه وسترن یونیون در این موارد کفایت میکند.
۱۵- برای رهگیری و اطلاع از وضعیت حواله مرجع سایت وسترن یونیون است. برای رهگیری میتوانید از این سایت وضعیت حواله را چک کنید.
۱۶- در نظر داشته باشید ایران هیچ شعبه وسترن یونیون رسمی ندارد و تمام تراکنش ها با کمک کشورهای دیگر انجام میشود.
۱۷- در موارد بسیار نادر ممکن است سایت وسترن یونیون رهگیری ها را اشتباه نشان دهد، مثلا ممکن است نشان دهد که پول دریافت نشده اما در اصل پول دریافت شده باشد یا ممکن است کد رهگیری را در وضعیت اشتباهی نشان دهد. در این موارد فست پیمنت 24 شما را راهنمایی میکند تا تکمیل شدن اطلاعات همراه شماست.
۱۸- از آنجایی که وسترن یونیون از کشورهای همسایه ارسال میشود اعیاد و روزهای ملی کشورهای همسایه بر روند کار موثر است. مثلا ممکن است ارسال وسترن یونیون و مانیگرام در عید قربان یا فطر دچار تداخل شود و با تاخیر چند روزه ارسال شود.

قوانین افتتاح حساب پی پال

۱- فست پیمنت 24 حساب پی پال شما را به شما وریفای شده تحویل میدهد، بهتر است بعد از تحویل نسبت به تعویض پسورد آن اقدام نمایید.
۲- حساب پی پال شما در زمان مقرر که هنگام ثبت سفارش به اطلاع شما رسیده شده است افتتاح خواهد شد. در صورت طولانی تر شدن زمان افتتاح حساب میتوانید درخواست برگشت وجه نمایید.
۳- فست پیمنت 24 حساب پی پال شما را به درخواست شما و به نام شما باز خواهد کرد و برای این امر نیاز به پاسپورت شما می باشد. امکان افتتاح حساب برای شخص ثالث امکانپذیر نیست.
۴- فست پیمنت 24 به هیچ عنوان هیچ تضمینی نسبت به لیمیت شدن یا نشدن اکانت پی پال شما نمیدهد. ممکن است پی پال روز اول اکانت شما، یا روز ۱۰۰۰ اکانت شما را لیمیت کند. ممکن است شما ۱ دلار یا ۱۰ هزار دلار در اکانت خودتان داشته باشید. در هر صورت لیمیت شدن حساب تصمیم پی پال است و در حوزه اختیارات فست پیمنت 24 نیست.
۵- در صورت لیمیت شدن پی پال، پی پال از شما مدارکی دال بر اقامت و نیز مدارک هویتی از شما میخواهد. فست پیمنت 24 این مدارک را به شما نمیدهد. این مدارک را خودتان باید به پی پال دهید. هرچند فست پیمنت 24 میتواند راهنمایی هایی به شما بکند.
۶- فست پیمنت 24 تعهد میکند از تمام تجریبات و تخصص خود جهت رفع لیمیت شدن حساب شما استفاده کند و به شما مشاوره درست ارائه دهد.

قوانین خرید اینترنتی (پرداخت ارزی)

۱- اگر خریدی به هر دلیلی که از سمت سایت درخواستی شما باشد قابل انجام نباشد ۱ دلار کارمزد کسر میگردد. به عنوان مثال اگر در سایتی نیاز بود که مدارک شما کاملا تایید شده باشد و شما اکانت تایید نشده برای ما ارسال کردیددر صورتی که خرید قابل انجام نباشد کارمزد ۱ دلار از اصل پول شما کسر خواهد گردید.
۲- ملاک انجام شدن خرید اینترنتی کسر شدن پول از کارت های ویزا/مسترکارت ما یا کسر شدن پول از اکانت پی پال ماست. اگر پول از حساب ما کسر شد اما سایت خرید را قبول نکرد یا به هر دلیلی ارور داد. وظیفه پیگیری کردن پول با مشتری است.
۳- برای سایت های شبیه Codecanyon یا زیر مجموعه های دیگر envato که قوانین بسیار سختگیرانه ای برای خرید اینترنتی دارند و یا هر سایت مشابه دیگر که قوانین سختگیرانه ای برای خرید اینترنتی دارند بهتر است اکانت جدید بسازید و از اکانت جدید برای خرید قالب خود اقدام کنید. زیرا گاها ممکن است هنگام لاگین کردن ما اکانت قبلی شما بلاک شود. در صورتی که هنگام لاگین کردن ما اکانت شما لاک شد وظیفه پیگیری و از لاک بودن دراوردن اکانت با شماست.
۴- وظیفه ایجاد اکانت کردن در سایت های مختلف با مشتری است. مگر در مواردی که اکانت ساخته نمیشود مگر در هنگام نهایی کردن خرید با کارت.
۵- خرید از سایت هایی مانند خرید وی بی ان ، و پروکسی و سایر سایت های غیر قانونی مانند همسر یابی، دوست یابی، نرم افزارهای بد افزار و جاسوس افزار به هیچ عنوان قابل انجام نیست.
۶- اگر خریدی انجام شود و سایت مقصد ادعا کند که پول را برگشت زده، ملاک صورتحساب بانکی فست پیمنت 24 خواهد بود. در برخی موارد ممکن است برگشت از خرید ها تا ۶۰ روز کاری طول بکشند. پیگیری برگشت ها با مشتری است.
۷- اگر بعد از خرید، سایت مقصد از شما مدارک اضافه تری خواست فست پیمنت 24 هیچ مدرکی اعم از عکس کارت یا هر مدرک دیگر ارائه نمیدهد اما سعی میکند تا جای ممکن همکاری کند تا مشکل برطرف شود.
۸- اگر خریدی انجام شد ولی سایت مقصد به شما خدمات نداد. پیگیری این امور با مشتری است.
۹- تشخیص انجام اینکه خرید ها با چه روشی انجام شود با فست پیمنت 24 است. به عنوان مثال اگر سایتی هم درگاه پی پال و هم درگاه کارت بانکی داشت، تشخیص اینکه کدام درگاه ریسک کمتری دارد با فست پیمنت 24 است.
۱۰- تسویه برگشت از خرید اینترنتی ۲۴-۷۲ ساعت کاری طول میکشد. تسویه برگشت از خرید های اینترنتی به نرخ خرید دلار روز محاسبه میگردد.
۱۱- اگر هنگام خرید نیاز است تا کارشناسان فست پیمنت 24 اطلاعاتی از شما وارد سایت کنند این اطلاعات را به صورت PDF یا هرگونه فایل تکست دیگر برای فست پیمنت 24 ارسال کنید تا اطلاعات شما Copy+Paste شود و ضریب خطا پایینتر بیاید.
۱۲- فست پیمنت 24 فقط و فقط پرداخت هایی را در درگاه بانکی خود قبول میکند که شخص با کارت و حساب بانکی خود انجام داده باشد، چنانچه شخصی از کارت یا حساب شخصی دیگر استفاده کرد فست پیمنت 24 پول وارد شده به حساب خود را برگشت میزند، برای برگشت زدن نیاز است تا حتما کپی کارت ملی و شناسنامه شخصی که از حساب وی استفاده میکنید را برای ما ایمیل کنید.
۱۳- فست پیمنت 24 به هیج عنوان در بخش خرید های بین المللی خرید نرم افزارهای جاسوسی، اطلاعات گیرنده و … انجام نمیدهد،لطفا به هیچ عنوان از طریق فست پیمنت 24 این خرید ها را درخواست ندهید زیرا به طور یقین چنین پرداختی انجام نخواهد شد.
۱۴- فست پیمنت 24 به هیچ عنوان خریدهای غیر متعارف انجام نمیدهد، به عنوان مثال به هیچ عنوان خرید های نرم افزار جاسوسی، Keylogger،سایت های دوست یابی، همسریابی، خرید بذر گیاهان، و در کل سایت های غیر اخلاقی و یا هرگونه نرم افزاری که جهت تخریب سفارش داده شود و یا هرگونه موادی که عرفا غیر قانونی محسوب میشوند از طریق فست پیمنت 24 قابل انجام نیست.
۱۵-در صورتی که خریدی انجام شود و توسط سایت مقصد برگشت بخورد، فست پیمنت 24 کارمزد خرید خود را کم خواهد کرد و نرخ دلاری که به شما میدهد را مبنای نرخ “خرید دلار اسکناس” روزی که برگشت میشود قرار میدهد، توجه کنید نرخ خرید دلار اسکناس روز با نرخ خرید اینترنتی فرقی حدود 5درصد دارد.
۱۶-در صورتی که سایت مقصد شما مدارکی از قبیل اسکن پاسپورت دارنده کارت، اسکن کارت یا هر مدرک دیگری بخواهد فست پیمنت 24 از ارائه مدارک معذور است.
۱۷-فست پیمنت 24 میتواند در هر لحظه به هر دلیلی اسکن شناسنامه یا کارت ملی شما را بخواهد، در این صورت شما موظف هستید اسکن یک مدرک شناسایی از خود ارائه کنید.
۱۸-سایت هایی که زبان آنها غیر از انگلیسی است و زبان انگلیسی ندارند در برخی اوقات پرداخت انجام شدنی نیست
۱۹-در صورتی که خرید اینترنتی انجام شود و پول از حساب ما کم شود اما پذیرنده به هر دلیلی پول را برگشت بزند فست پیمنت 24 ابتدا باید پول را در اکانت خود دریافت کند سپس میتواند مبلغ ریالی را به شما تحویل دهد، دقت کنید پروسه برگشت ممکن است حتی گاهی تا ۹۰ روز کاری طول بکشد در هر صورت فست پیمنت 24 پیگیر برگشت پول نخواهد بود و شخص متقاضی باید از سایتی که پول را برگشت زده درخواست کند تا رسیدگی کند. همچنین این امر مشمول ۵ درصد کارمزد خواهد بود.
۲۰- فست پیمنت 24 دخالت و دخل و تصرفی در ارسال پرداخت ها ندارد، لذا چنانچه شما پرداختی را انجام دادید اما سایت کالای شما را نفرستاد مسئولیت طبیعتا با سایت فروشنده است
۲۱-پرداخت هایی که مشخصات کارت ما را ذخیره میکنند انجام شدنی نیست
۲۲-پرداخت هایی که فقط درگاه پی پال دارند و در آن آدرس مشتری ایران میباشد قابل پرداخت نمیباشند.
۲۳- پیگیری خرید های اینترنتی نهایتا تا 3 ماه عادی بعد از انجام شدن خرید انجام می شود و بعد از آن فست پیمنت 24 مسئولیتی در قبال آن خرید ندارد.
۲۴- لطفا توجه داشته باشید که برگشت پول و یا دلار به حساب های فست پیمنت 24 حتما با هماهنگی قبلی فست پیمنت 24 باشد و به هیج عنوان مبلغ ارزی را بدون هماهنگی به حساب های ما برگشت نزنید.