خرید از سایت های خارجی با کمترین نرخ کارمزد و در سریع ترین زمان

خرید از بهترین سایت های خرید خارجی

بدون شک یکی از جذاب ترین انواع خرید، خرید آنلاین از وب سایت های فروش کالا و خدمات می باشد. در سالهای اخیر در کشور عزیزمان ایران نیز این نوع از خرید رشد قابل توجهی داشته و تعداد وب سایت های فروش آنلاین کالا و خدمات در ایران نیز به طرز قابل ملاحظه ای رو به افزایش است. اما نکته ای که غالبا ذهن مشتریان ایرانی خریدهای آنلاین را به خود مشغول می کند، این است که آیا امکان خرید از وب سایت های خارجی نیز برای کاربران ایرانی وجود دارد؟ خوشبختانه باید بگوییم پاسخ به این سوال مثبت است. هر چند که با توجه به موضوع تحریم های بین المللی علیه کشور عزیزمان بسیاری تصور می کنند که خرید از سایت های خارجی برای کاربران ایرانی امری بسیار دشوار می باشد، اما فست پیمنت 24 با سالها تجربه و متشکل از تیمی متخصص در حوزه پرداخت های آنلاین این امر را برای هموطنان خود بسیار سهل و راحت نموده است.

لذت خرید جهانی با فست پیمنت 24

حس خوب خرید کالای اصل از بزرگ ترین سایت های آنلاین خارجی، توسط گروه فست پیمنت 24 با روش هایی آسان، به صرفه و مطمئن برای ایرانیان عزیز فراهم شده است. با توجه به شرایط فعلی تحریم ها و عدم سرویس دهی بسیاری از فروشگاه های آنلاین آمریکایی، اروپایی و آسیایی به مردم ایران یکی از نیازهای مهم و ضروری ایرانیان که توانایی خرید از سایت های اینترنتی خارجی به صورت آزادانه و بدون محدودیت می باشد نادیده گرفته شده است. با استفاده از خدمات 24 ساعته ما در فست پیمنت 24 خرید آنلاین از سایت های خارجی و بین المللی میتوانید به سادگی تمام خریدهای خود از فروشگاه های اینترنتی معتبر دنیا انجام دهید. از موانع اصلی پیش روی کاربران ایرانی برای خرید از سایت های خارجی می توان به عدم توانایی پرداخت مبلغ کالاها اشاره کرد. یکی دیگر از مشغله های ذهنی خریداران ایرانی تحویل گرفتن کالاها در ایران است. با توجه به این که خیلی از فروشگاه های معتبر اینترنتی دنیا ارسال کالا به ایران را غیر فعال نموده اند و بسیاری از شرکت های پست بین المللی خدمات ارسال کالا به ایران را ارائه نمی دهند، این نگرانی مردم ایران برای تحویل گرفتن کالاها در ایران چندان هم بی مورد نمی باشد. فست پیمنت 24 با داشتن دفتر در امارات و اروپا کالای خریداری شده شما را در صورت عدم ارسال به ایران تحویل گرفته و برای شما به ایران ارسال مینماید.

این پروسه بین 1 تا 3 ساعت کاری زمان میبرد.

اگر خرید خود را از طریق حساب های فست پیمنت 24 انجام داده باشید ما این کار را برای شما انجام خواهیم داد ولی اگر حساب کاربری برای شخص شما باشد پیگیری کنسل شدن سفارش تان بر عهده خود شما می باشد.

اگر در سایت مورد نظر حساب کاربری دارید تنها کافیست اطلاعات یوزر و پسور خود را بدهید تا ما پروسه ی خرید شما را تکمیل کنیم و در صورتی که حساب کاربری ندارید لینک محصول را به ما میدهید و ما معادل ریالی آن را به شما اعلام میکنیم و بعد از واریز وجه سفارش شما را انجام میدهیم.

میزان کارمزد برای خریدهای بالای ۱۰ دلار ۵ درصد و برای خرید های زیر ۱۰ دلار ۵ درصد به همراه ۱ دلار کارمزد ثابت می باشد.

ارسال به ایران

پرداخت هزینه

ثبت درخواست

مراحل خرید از سایتهای خارجی و تحویل در ایران

خرید از Ebay

سایت Ebay که یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا است، بیشتر از 20 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و از معتبرترین نام‌ها در این صنعت به شمار می رود. این فروشگاه اکنون در بیشتر از 30 کشور دنیا نمایندگی دارد و حجم تجارت آن به میلیاردها دلار می رسد و در کنار عرضه گستره وسیعی از انواع کالاهای نو، اولین فروشگاهی بود که امکان ارائه کالاهای دست دوم و کمیاب توسط کاربران و شرکت در حراجی‌های آنلاین به منظور خریداری این گونه کالاها با بالاترین قیمت پیشنهادی را فراهم ساخت. بازدید از این سایت را به تمام کسانی که به دنبال آیتم‌های خاص، یا کالاهای قدیمی و کمیاب هستند پیشنهاد می کنیم.

خرید از همیلتون

Hamilton Watch نام شرکت سازنده ساعت های لوکس می باشد که در سال ۱۸۹۲ میلادی توسط جیمز همیلتون در آمریکا پایه گذاری شد. نخستین ساعت دیجیتالی دنیا با نام پولسار را همیلتون تولید کرد. همیلتون از سال ۱۹۷۱ تاکنون یکی از زیرگروه های ساعت سازی Swatch می باشد. بازدید از این سایت را به تمام کسانی که به دنبال ساعت های خاص، شیک و کمیاب هستند پیشنهاد می کنیم.

خرید از آمازون

کمتر کسی است که در دنیای امروز نام فروشگاه آمازون به گوشش نرسیده باشد. این وب‌سایت یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا است که کار خود را از عرضه کتاب و موسیقی آغاز کرد و امروزه به معنی واقعی کلمه تبدیل به جنگلی از انواع و اقسام محصولات مختلف شده است. این وب‌سایت بیش از 30 میلیون کاربر ثابت دارد و میلیاردها دلار گردش مالی در سال دارد. به احتمال زیاد هر کالایی که به دنبالش باشید را در این فروشگاه پیدا می‌کنید، اما به خاطر داشته باشید که شرایط خرید و ارسال کالا در آمازون بسیار متنوع است، و باید هزینه پستی ارسال از آمریکا تا ایران را در نظر داشته باشید.

خرید از علی اکسپرس

این فروشگاه اینترنتی با داشتن مجموعه عظیمی از انواع و اقسام محصولات مصرفی در بیش از 40 دسته‌‌‌‌‌‌بندی کلی، ارائه قیمت‌های جذاب و نیز امکان ارسال رایگان برای بیشتر محصولات خود به سرعت جای خود را به عنوان یک فروشگاه موفق در بازار فروش آنلاین پیدا کرد. در این فروشگاه، هزاران فروشنده به ارائه محصولات خود می‌پردازند و در صورت عدم رضایت از خرید، امکان بازگرداندن کامل وجه را فراهم می‌کند. علی اکسپرس محصولات خود را به صورت مستقیم به بیش از 200 کشور دنیا ارسال می کند و برای خریداران ایرانی گزینه مناسبی به شمار می رود.

خرید از Levis

یک فروشگاه زنجیره‌ای با قدمت نزدیک به 150 سال. علاوه بر خرید پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، انواع لوازم آشپزخانه، حمام، لوازم آرایش و زیبایی، وسایل سفر و عروسی را می‌توانید در این سایت تهیه کنید. لویز در فصل‌های مختلف و به مناسبت‌های گوناگون طرح‌های تخفیفی متفاوتی را ارائه می‌کند که می‌تواند قیمت‌های بسیار جذابی داشته باشد، بنابراین توصیه می شود اگر کالای خاصی را در نظر دارید در زمان مناسب خرید کنید. البته به خاطر داشته باشید که هزینه ارسال کالا از آمریکا تا ایران به مبلغ قیمت فروش کالا افزوده خواهد شد.

خرید از H & M

فروشگاهی زنجیره‌ای که انواع خرید پوشاک خارجی بزرگسال زنانه و مردانه، گروه سنی نوجوانان و کودکان را ارائه می نماید. در حال حاضر در 57 کشور شعبه دارد. H&M جزو برندهای شناخته شده به حساب می آید، هرچند هرگز به عنوان یک برند لوکس مطرح نبوده و تلاش کرده کیفیت بالا، طراحی بزرگان صنعت لباس و قیمت مناسب را با هم ترکیب کند. به دلیل ماهیت زنجیره ای “اچ.اند.ام” امکان تهیه همه مدل‌ها از همه شعبات وجود دارد، هرچند خرید از شعبه‌های کشورهای همسایه مانند امارات احتمالاً برای شما به صرفه تر خواهد بود.

نظرات مشتریان حرفه ایی ما

فست پیمنت 24 آماده دریافت نظرات شما عزیزان بصورت 24 ساعته می باشد

سلام !!!

به فست پیمنت 24 خوش آمدین. ما همکاره سعی میکنیم خدمات متنوعی را ارائه بدیم. لطفا سوالات خودتان را با ما در ارتباط بذارین

چطور میتونیم به شما کمک کنیم؟